Podjetje ne povabi na razgovor

Podjetje ne povabi na razgovor

Podjetje ne povabi na razgovor

Podjetje ne povabi na razgovor vsakogar to vemo vsi. A, kateri so tisti, ki jih podjetje želi spoznati in kateri so tisti na katere popolnoma pozabijo?

 

Podjetje ne povabi na razgovor

Podjetje ne povabi na razgovor

Podjetje ne povabi na razgovor

 

Pa gremo od začetka. Ko oseba prebere nek določen oglas in se v samem oglasu že vidi je zelo vesela. Manjka ji samo še to, da spozna direktorja in samo delovno mesto. In vso to navdušenje, kje in kako lahko samemu podjetju pomagate, kakšno plačo boste imeli in kakšne nove sodelavce boste spoznali vse to … ja vse to je nov adrenalin, ki šiba po telesu. Super je, kajne? In je.

 

Kateri so tisti, ki jih podjetje povabi na razgovor?

Predvsem tisti, ki ciljajo direktno. Ki direktno povedo, kdo so in kje lahko že samemu podjetju že takoj pomagajo. Oni ne ovinkarijo in ne rabijo polovice strani napisati, kaj si oni želijo. Tako po domače – podjetje ne zanima, kaj si vi želite. Oni, kar imajo to ponujajo. Vzemite ali papa. Druge možnosti ni, razen, če ste strokovnjak. A to je druga tema pogovora.

 

Kateri so tisti na katere popolnoma pozabijo?

Ki radi pišejo o sebi in nimajo pojma, kaj sploh so napisali. Še bolj pa tisti, ki enako prošnjo pošljejo 10 različnim direktorjem in mislijo, da so unikum in da bo direktor zelo navdušen, da nekdo sploh hoče delati z njim. Ti direktorji so predvsem trgovska podjetja, ki znajo izkoriščati in se tam osebje menjava mesečno. Pazite se teh. Če mislite, da bo uspelo vam, ker drugim ni … držim pesti da vam bo, a do sedaj se zgodbica nikoli ni končala tako lepo, kot je bila predstavljena. Skratka. Oseba, ki ne napiše, kje lahko že takoj nekomu pomaga ne pride nikamor. Tudi takih je direktor naveličan.

 

Zelo naveličan

Ker to se potem odraža tudi pri samem delu. Če se osebo nekaj vpraša, naj na to odgovori. In naj ne ovinkari in zapravlja čas. Takih oseb jaz pri svojem delu nimam rad oz. jih sploh nimam, ker se jih prej rešim. Se mi z njimi res ne da ukvarjati, jih poslušati in se z njimi pogovarjati. Ker je samo izguba časa za nekaj, ker nimam pojma, kaj naj glede tega napišem. Da boste razumeli. Mogoče se oseba pogovarja oz. odgovarja preveč politično.

 

Ne vem ter zakaj podjetje ne povabi na razgovor?

Podjetje ne povabi na razgovor

Podjetje ne povabi na razgovor

To je beseda, ki je direktor ne sliši rad. Sploh ne. In takih oseb se direktor zelo rad izogiba. Tudi, če spozna, da je takšno osebo zaposlil bo zelo težko, da jo bo obdržal ob sebi. Ker, ko se dela je potrebno tudi gledati na čas in vse, kar je s to zgodbo povezano. In, če se vpraša osebo “koliko časa še po za to potrebovala” pa reče “ne vem” je tukaj problem, kajne? Ker iz tega sledi negotovost in slab načrt za naprej. In to energijo direktor ali bralec spozna že v samem besedilu. Zato oseba ne pride do razgovora.

 

Odpust delavke

Včeraj je direktor odpustil oz. natiral delavko, ker vedno, ko je morala koga poklicati, se je kremžila, zmrdovala in vedno imela pripombe. In temu je direktor naredil konec. Po 6 letih zaposlitve. Da. po 6 letih zaposlitve je natiral delavko. Ni več moral prenašati, kljub temu, da je prej sledilo nekaj pogovor in njegova prošnja, da pa le naj malo še pogleda na svoje sodelavce, ki pa tega ne poslušajo radi. A ni. In je morala iti.

 

Kako do razgovora?

Podjetje ne povabi na razgovor

Imeti morate gradivo, ki bo o vas nekaj povedalo. Pisati morate o tem, kaj direktorja zanima in ne o tem, kaj zanima vas in si vi mislite, kaj mora zanimati njega. Da. Da napišem na kratko – to je težko. Presneto in prekleto težko. Ne. Ni enostavno. Ni recepta. Od tukaj dalje morajo biti samo izkušnje tako na terenu, kakor tudi pri samem pogovoru s kandidati in direktorji. V to zgodbo morajo biti vključeni oboji. Ena stran je premalo. Zelo premalo. Zato jaz upam napisati, da je do razgovora težko priti. Še bolj pa je težko napisati prošnjo za delo ali osebni življenjepis, ki o vas nekaj pove. In tudi tega vam v enem stavku ne znam povedati, napisati in obrazložiti, ker se ne da. Ne gre. Tudi vi sami imate premalo terena in pogovora z vsemi, ki se o tem znajo pogovarjati.

 

Ampak se da

Podjetje ne povabi na razgovor

Podjetje ne povabi na razgovor

Seveda, če oseba ve in zna. Ma tisto trnovo pot za seboj, ki ga je nekaj izučila. In v tem primeru ste na pravem naslovu. Ste. Pišite mi. Še več. Pošljite mi vaše že narejeno gradivo in dobili boste brezplačni odgovor glede vašega gradiva. Seveda gradiva ne bom popravljal, bom pa vam podal komentar, kar mene moti. Da. Dobili boste besedilo, kar moti mene in kaj bi spremenil. Pišite mi.

 

Dragi moji, to je to – na kratko.
Če ne pridete do RAZGOVORA – pišite mi.

 

Sandi

 



Z dnem 04.02.2009 pa obstaja tudi druga možnost.
Znatno lažja in produktivnejša.
Prepričajte se samo na lastni koži prošnjo za delo vam napišem jaz.


Držim pesti za vas in nikar ne pozabite na svoje sanje!

Hvala, da ste me obiskali
Sandi

 

Vas mogoče zanima tudi :

Zavod za zaposlovanje :

 

Tema : Podjetje ne povabi na razgovor

 

” V tistem tednu sem poslala 17 prošenj “

Lepo pozdravljeni. na spletu sem zasledila tole spletno stran ter pisala in prosila za pomoč. Odpisal mi je g. Sandi s prošnjo, da mu pošljem vso celoto, ki jo uporabljam. Pa se. Ko sem dobila komentar sem se malo zamislila. jebenti imel je prav. Preveč sem pisala o svoji preteklosti, kot pa o tem, kaj lahko podjetju ponudim. Sem ga prosila, da se tudi slišiva. In sva se. Šla sva skozi. Preko pogovora sem marsikaj spoznala, kar prej nisem vedela, niti ne slišala. Nato sem ga prosila za pomoč in pomagal mi je. V tistem tednu sem poslala 17 prošenj za delo. nekaj na oglas, nekaj na slepo. Dobila sem 2 razgovora, kar me je presenetilo. Ker prej sploh nisem prišla do razgovora. G. Sandi hvala za vse.

 

 

 

5/5 - (21 votes)
Posted in Tips – smart tips.