Prošnja za delo za neznano podjetje

Prošnja za delo za neznano podjetje

Prošnja za delo za neznano podjetje

Prošnja za delo za neznano podjetje mora vsebovati točno to, kar si sam direktor želi prebrati. In tukaj morate ta prvi stavek še enkrat od mene prebrati – namreč prošnja za delo za neznano podjetje mora vsebovati točno to, kar si sam direktor želi prebrati. In to je to. To, kar si vi mislite, da je dobro za njega je ena zgodba. A popolnoma drugačna je tista, katero ima on sam.

 

 

Prošnja za delo za neznano podjetje

Prošnja za delo za neznano podjetje

Prošnja za delo za neznano podjetje

Prošnja za delo za neznano podjetje naj bo res napisana dobro. Ne vzeti neke osnove iz interneta ali še kakšnega osnutka. Ne. Ker s tem nekako ni koristi. Pri tem se morate zavedati, ko boste poslali vaše gradivo naprej in ga bo direktor prebral ali pa vsaj videl bo že takoj hotel vedeti, kdo ste in kaj želite. Če tega ni – gre celota v koš, ker mu kradete čas. Žal. In je logično, kajne? Saj tako delujemo tudi mi. Se spomnite kakšnega prodajalca od vrat do vrat. Skratka, ko oseba pozvoni in kar začne nekaj govoriti … kaj naredite vi? To je to. Če pa vam oseba začne ponujati rešitve na vaše težave, pa bo sama zgodba zelo drugačna. Vsaj poslušali ga boste do konca, kajne? In to je spet to – to.

 

Če trkate na zaprta vrata bodite pripravljeni

Presneto pripravljeni. Priložnost je samo ena. Če se to poruši … je to – to. Niste iz tega naredili prav nič, pa čeprav bi mogoče lahko po drugi poti bil uspeh drugačen. Postavite se v kožo direktorja. Zakaj bi si direktor naj vzel čas za vas, če pa nič pametnega in otipljivega ne napišete? Zakaj? Škoda časa. Res. če gradivo ne pritegne pač ne pritegne.

 

Zakaj se sploh trudite?

Pred časom sem na mail dobil prošnjo za delo, da jo pregledam in pokomentiram. Oseba je nad njo bila popolnoma navdušena. Tako tudi njeni strici, bratje in starši. Tudi babica je bila navdušena nad njeno prošnjo. A kdo ni bil? Vsak direktor, ki jo dobil v roke., Zato je poslala že več, kot 56 prošenj, a odziva ni bilo. 0 odziva. Niti en razgovor. Nič. Nula. A še vedno so vsi bili navdušeni nad njo. A, ko sem začel dajati komentar me je oseba zmotila in rekla “Če pa je za nas tako super napisano”, pa sem ji rekel “Za vas ja, ne pa za direktorja. Kaj šele zame. “. In tukaj sva končala. 56 direktorjev + jaz smo tej osebi povedali, da njena prošnja ni OK. A nam ne verjame.

 

Zakaj?

Razlogi so ne vem kje. A tako pač je. Zalo podobno je delo v telefonskem studiju. Če oseba pokliče 100 oseb in nič ne proda … nekaj ni dobro. Treba je spremeniti sam pristop in boljše besede. A nekdo to zna. Vsaj tisti, kateri je v prodaji. Zato so usposobljeni. Ti vedo, ker se na prodajo spoznajo. In, če vam strokovnjak pripravi besedilo je celota bolj uspešna, kakor nekdo, ki sam napiše besedilo, pokliče 100 oseb in iz tega ne ustvari ničesar. Skratka kaj želim povedati. Če oseba ali podjetje želi imeti nek odziv mora gradivo urediti tisti, ki se na to spozna.

 

Kje vam lahko pomagam jaz?

Pišite mi.

Za začetek mi pošljite to, kar imate. Da vam brezplačno pokomentiram in potem gremo dalje. Dobili boste priporočila. Lahko, da vam bodo všeč, lahko pa tudi ne. Ampak vedeli pa boste, kaj spremeniti oz. kaj moti mene.

 

Dragi moji, to je toliko na kratko.
Če ne pridete do razgovora mi pišite.
Zagotovo imate problem in jaz vam lahko pomagam.
Držim pesti za vaš uspeh

Sandi

 



Z dnem 04.02.2009 pa obstaja tudi druga možnost.
Znatno lažja in produktivnejša.
Prepričajte se samo na lastni koži prošnjo za delo vam napišem jaz.


Držim pesti za vas in nikar ne pozabite na svoje sanje!

Hvala, da ste me obiskali
Sandi

Tema : Prošnja za delo za neznano podjetje

– – – – – – – – – –

Posted in Tips – smart tips.